nov
6

A mai friss musical hír a Rebecca musicalről teljesen elkápráztatott. Egy remek képet osztott meg a Musicalinfo.hu a stuttgarti promóról. A cikkben található videótól elállt a lélegzetem. Olyan az egész mint egy nyilvános színházi előadás, fantasztikus fénytechnikával. Magyarországon még gyerekcipőben jár a dolog és kevés színház próbálkozott a vetítéses technika alkalmazásával.

A cikkben egy videó is van, én pedig begyüjtöttem a netről pár képet a tegnapi Rebecca musical koncertről. Felhívnám a figyelmeteket az erkély R-betűjére!! egyszerűen fantasztikus. Aggódtam, hogy Pia Douwes nem fogja hozni a bécsi előadás színvonalát, de kétségkívül fantasztikus, bár szerintem playback:)

NYOMJ EGY LÁJKOT HA TETSZETT

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://musicalhirek.blog.hu/api/trackback/id/tr163358466

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása